Sunday, February 7, 2010

feb 2010

Alahhh....baru hari ni terbuka hati mau membuka blog pula.telampau boring sampai membuka blog sudah ni.kejap lagi my dear husband pulang.makan2 kejap rehat2 pas tu p kedai beli brg2 utk rmt.it has become a routine.at least i have something to look forward to everyday.....kalau endak buli jadi gila juga ni.

these few days lot has happened.ada yg buruk ada juga yg baik lah.but always whenever good things happened ada jak yg ...bukan juga ndak baik...mmmm yg buli juga menggugat ketenangan lah buat sementara waktu.kalau d tinguk dari sudut yg positif benda2 tu sebenarnya mengingatkan kita supaya sentiasa berpijak d bumi bukan d awang awangan.sampai lupa diri.always remind urself dat hidup umpama roda.

dengan banyak benda yg suda berlaku ada banyak lagi yg aku mau buat....soooooooooooo many things sebenarnya.ndk tau juga apa hal yg bikin aku ni boring.it feels like something is missing.in me or in my life...i dont know.but i 'm going to find out.

in the mean time hidup mesti d tempuhi..apa pun yg akan datang i will face them as strong as i can be.kecuali lah ribut ka atau banjir.lari lah beb apa mau tunggu.
so....
peace
until next time

1 comment:

UNCLEJON said...

dalam diri manusia ada 2 makam... 1 makam tuhan 1 lagi makam iblis... kuat ingatan kepada kebendaan/dunia maka suburlah makam iblis dalam diri seseorang itu.... boring adalah salahsatu penyebab suburnya makam iblis dalam diri seseorang itu. dari itu nasihat saya kepada saudari penulis jangan lah lupa kepada makam yg 1 tu lagi...itu lah sebenar-benarnya apa yg kita cari sejak kita di alam tuhan lagi..maksud saya sebelum kita dalam perut ibu kita lagi.... allahhualam....