Friday, November 28, 2008

what a hectic day

hallluuuu to the world....today aku rasa macam lain sikit.huhuhuh..hari ni aku tua sikit sudah.its my birthday.yang ke 28.alahhhh tua sudah.Tiada apa juga lah yang special.mau juga umum cuti umum tapi ndak payah lah.kesian juga para rakyat.dorang pun mau kerja juga.demi kamajuan negara juga.hohohohoo...

tadi jam 8 lagi bos sudah call.hari ni mau bayar penyanyi untuk event dengan yayasan buah pinggang sabah tu.kelam kabut juga jadinya.hari ni last day sudah untuk bayar deposit.kalau tidak sempat bayar,mau buat lagi agreement baru.mungkin2 boleh naik harga lagi tu artis.mau berurusan dengan main ofis.then the bos kept calling."sudah call miss X?"(rather call the woman from main ofis miss X.sangat fussy.ndak mau cakap melayu.mau skipping london jak memanjang.sudah lah banyak yang dia mau suruh buat.she refused to speak in bahasa.adussss....dia becakap sangat cepat susah mau catch up apa yang dia cakap.ikut logic jak lah apa yang yang she could be meaning to say...or what ever.coz aku buat jak lah apa yang big bos cakap.yeah lets play safe.

hmmmmmmmm.......what else??instead of getting presents aku dapat flu hari ni.hidung tesumbat asyik tesintak2 ingus jak.better yet...i have to make phone calls dengan kesengauan aku.THEN...kena pigi bank untuk bank in kan payment untuk tu singer.punya lah panas dunia d luarrrrr....erghhhh.demam pun baru2 macam mau start.sangat2 tidak selesa.selesai jak membank in aku terus pulang rumah.i sms my bos telling him aku singgah makan.padahal aku pulang rumah.sorry bos.

besides all that...ndak juga teruk bah today.at least ndak payah ingat all bad things yang jadi and akan jadi...kwang3.i appriciate life..i'm loving life.with the flu yang aku dapat, dapat juga aku rehat and do nothing

1 comment:

Kee Heritage said...

hepi besday... alalal... dayang sudah ku sari ko punya jaket bebulu tu tapi tiada yang smart untuk pempuan, tapi kalau yang mo di pakai pi antartika tu ada lah.. hehehehe...